به گزارش خبرنگار یزدفردا، محمد علي نژاد حسينيان معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: حضورمردم درانتخابات موجب نقش بر آب شدن دسیسه ها و توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب می شود.

وی ادامه داد: علی رغم دسیسه های زیادی که دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات مجلس داشته و دارد ، ملت ایران اسلامی ما با حضور حداکثری در انتخابات برنامه ها و ترفندهای دشمنان را باردیگر نقش بر آب خواهند نمود. 

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، گفت:مردم ایران اسلامی همواره با حضور در صحنه های مختلف، اقتدار و عزت شان را علیه دشمنان نشان داده اند و آنچه دشمنان از آن هراس دارند ،همین حضور آگاهانه مردم است. 

نژاد حسینیان افزود: دشمنان ایران اسلامی تمامی تلاش خود را با انواع ترفندها به کار گرفته و می گیرند تا مردم در صحنه حضور نداشته باشند ؛ اما به لطف خدا با حضور دشمن شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال وهمچنین شرکت میلیونی و همگانی در انتخابات مجلس تمامی این تهدیدها نقش بی اثر شده و می شود. 

معاون تعاون و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، گفت: تا زمانی که مردم در عرصه های مختلف نظام مشارکت چشمگیر دارند، هیچ تهدیدی نمی تواند خدشه ای بر اهداف ملت ایران وارد نماید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا